سئو داخلی - 2

توضیحات متا

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:42 | بازدید : 37
نویسنده : محمد محبوبی | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

برچسب عنوان ، یک برچسب HTML که در قسمت سر هر صفحه وب وجود دارد ، نشانه یا زمینه اولیه را در مورد موضوع موضوعی صفحه مربوطه ارائه می دهد.

 

این صفحه به طور برجسته در صفحات نتایج موتور جستجو (معمولاً به عنوان پیوند قابل کلیک استفاده می شود) و همچنین در پنجره مرورگر برجسته شده است.

 

برچسب عنوان به خودی خود تأثیر کمی در رتبه بندی آلی دارد ، به همین دلیل گاهی از آن چشم پوشی می شود.

 

همانطور که گفته شد ، برچسب های عنوان گمشده ، تکراری و ضعیف نوشته شده می توانند بر نتایج SEO شما تأثیر منفی بگذارند ، بنابراین مطمئن شوید که این عنصر را بهینه می کنید.

 

3. توضیحات متا

از اوایل سئو ، توضیحات متا یک نکته مهم در بهینه سازی بوده است.

 

توضیحات متا ، برچسب های متا که شرح آنچه در مورد صفحه است را ارائه می دهند ، اغلب در SERP ها در زیر عنوان صفحه نمایش داده می شوند.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

در حالی که گوگل معتقد است که توضیحات متا به رتبه بندی کمک نمی کنند ، اما شواهدی حکایتی وجود دارد که ویژگی های غیرمستقیم توصیف بهتر را کمک می کند.

 

بهینه سازی توصیف متا به درستی می تواند به بهبود موارد زیر کمک کند:

 

نرخ کلیک (CTR).

درک کیفیت نتیجه.

درک آنچه وب سایت شما ارائه می دهد همه تغییر می کند.

4. عناوین

آیا می خواهید محتوای وب سایت شما در جستجو عملکرد خوبی داشته باشد؟ سپس شروع به نوشتن عناوین جذاب کنید.

 

ایجاد عنوان برای یک پست وبلاگ شاید خیلی اساسی به نظر برسد ، اما یک عنوان عالی می تواند به معنی تفاوت بین کلیک و برداشت باشد - به همین دلیل ایجاد آنها از نظر استراتژیک مهم است.

 

عناوین اصلی شما باید باعث جلب توجه شود تا در SERP برجسته شود - کاربران را ترغیب به کلیک و ادامه مطالعه مطالب دیگر کند.

 

5. برچسب های سربرگ

برچسب های سرصفحه عناصر HTML (H1-H6) هستند که برای شناسایی عنوان ها و زیرعنوان های موجود در محتوای شما از انواع دیگر متن (به عنوان مثال متن پاراگراف) استفاده می شوند.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

برچسب های سرصفحه برای رتبه بندی سایت شما مانند گذشته بسیار مهم نیستند ، اما این برچسب ها هنوز هم عملکرد مهمی دارند - برای کاربران و SEO شما.

 

آنها می توانند به طور غیر مستقیم بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارند:

 

آسان تر و لذت بخش تر کردن مطالب خود را برای بازدید کنندگان برای خواندن بازدید کنندگان.

ارائه متن غنی از کلمات کلیدی در مورد محتوای خود برای موتورهای جستجو.

6. نوشتن سئو

نوشتن سئو به معنای نوشتن محتوا با توجه موتورهای جستجو و کاربران است.

 

یک استراتژی در پشت نوشتن محتوای جامد سئو وجود دارد - و این چیزی فراتر از تحقیق در مورد کلمات کلیدی است و جای خالی آن را پر می کند.

 

صرفاً تولید محتوا به خاطر آن کاری نخواهد داشت. به یاد داشته باشید که شما برای افراد محتوا می نویسید - بنابراین این محتوا باید با کیفیت ، قابل توجه و مرتبط باشد.

 

7. کلمه کلیدی Cannibalization

درست یا غلط؟ هرچه تعداد صفحات شما بیشتر باشد و یک کلمه کلیدی را هدف قرار دهید ، رتبه بهتری برای آن کلمه کلیدی خواهید داشت.

 

دروغ

 

هدف قرار دادن یک اصطلاح خاص در چندین صفحه می تواند باعث "آدم خواری کلمات کلیدی" شود که پیامدهای بالقوه فاجعه آمیزی برای SEO شما به همراه داشته باشد.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

هنگامی که چندین صفحه برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی می کنید ، در واقع با خودتان رقابت می کنید.

 

مهم است که مشخص کنید آیا کلمه کلیدی در صنعت وب سایت شما وجود دارد و بلافاصله آن را برطرف کنید.

کشف کنید که SEO در صفحه چیست

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:41 | بازدید : 50
نویسنده : محمد محبوبی | لینک ثابت | نظرات (0)

 

کشف کنید که SEO در صفحه چیست ، چرا مهم است و 10 مورد از مهمترین ملاحظات SEO در صفحه را که برای موفقیت باید در آنها تمرکز کنید ، بیابید.

 

آنا کرو آنا کرو / 31 دسامبر 2019/7 دقیقه خوانده شده

1.5 کیلوگرم

سهام

53K

می خواند

10 فاکتور ضروری SEO در صفحه که باید بدانید

 

موفقیت در جستجوی ارگانیک امروز به بهینه سازی برای ترکیبی از عواملی که موتورهای جستجو مهم می دانند - فنی ، درون صفحه ای و خارج از صفحه نیاز دارد.

 

در طول سال ها ، ما شاهد افزایش تمرکز بر روی تکنیک های خارج از صفحه - مانند ایجاد لینک - و سایر عناصر فنی هستیم.

 

اما واقعیت این است که ، اگر به اصول اساسی توجه نکنید - سئو در صفحه ، SEO خارج از صفحه کار خوبی نخواهد داشت.

 

متخصصان سئو هوشمند می دانند که بهینه سازی در صفحه باید به طور مداوم در اولویت قرار گیرد.

 

و از آنجا که چشم انداز جستجو همیشه در حال پیشرفت است ، مهم است که از به روز بودن دانش SEO در صفحه خود اطمینان حاصل کنید.

 

در این پست ، ما به بررسی SEO در صفحه ، دلیل اهمیت آن و 10 مورد از مهمترین ملاحظات SEO در صفحه امروز خواهیم پرداخت.

 

سئو در صفحه چیست؟

SEO در صفحه (همچنین به عنوان SEO در سایت نیز شناخته می شود) به روش بهینه سازی صفحات وب برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت و کسب ترافیک ارگانیک اشاره دارد.

 

علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و با کیفیت ، سئو در صفحه شامل بهینه سازی عناوین ، برچسب های HTML (عنوان ، متا و هدر) و تصاویر شما می باشد. همچنین به این معنی است که وب سایت شما از تخصص ، اعتبار و اعتبار بالایی برخوردار است.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

این جنبه های مختلف صفحه وب را در نظر می گیرد که اگر با هم جمع شوند ، نمای وب سایت شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

 

چرا SEO در صفحه مهم است

سئو داخلی مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند وب سایت شما و محتوای آن را بفهمند و همچنین می توانند به جستجوی جستجوگر مرتبط باشند.

 

هرچه موتورهای جستجو پیچیده تر می شوند ، تمرکز بیشتری بر ارتباط و معناشناسی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) وجود دارد.

 

گوگل با انبوه الگوریتم های پیچیده ، اکنون در موارد زیر بسیار بهتر شده است:

 

درک اینکه کاربران در هنگام تایپ یک پرسش در واقع به دنبال چه چیزی هستند.

ارائه نتایج جستجوی مطابق با اهداف کاربر (اطلاعاتی ، خریدی ، ناوبری).

سازگاری با این توسعه ضروری است و شما می توانید با اطمینان از اینکه وب سایت و محتوای آن - چه آن چیزی که در صفحات وب شما برای کاربران قابل مشاهده است (و یا متن ، عکس ، فیلم یا صدا) و هم عناصری که فقط برای جستجو قابل مشاهده هستند ، این کار را انجام دهید. موتورها (به عنوان مثال ، برچسب های HTML ، داده های ساخت یافته) - مطابق آخرین بهترین روش ها به خوبی بهینه شده اند.

 

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید

علاوه بر این ، شما نمی توانید به سادگی SEO در صفحه را نادیده بگیرید زیرا در هنگام بهینه سازی عناصر موجود در سایت کنترل بیشتری دارید - در مقایسه با SEO خارج از صفحه که از سیگنال های خارجی تشکیل شده است (به عنوان مثال بک لینک).

 

اگر تلاش خود را برای راهبردهای درون صفحه ای انجام دهید ، افزایش بازدید و افزایش حضور جستجو را مشاهده خواهید کرد.

 

این راهنما شما را در مهمترین عناصر SEO در صفحه راهنمایی می کند.

 

توجه دقیق به این 10 حوزه به بهبود محتوا و اقتدار شما کمک می کند - و باعث افزایش رتبه ، بازدید و تبدیل شما می شود.

 

1. E-A-T

E-A-T ، مخفف Expertise ، Authentityness and Trustworthiness ، چارچوبی است که گوگل برای ارزیابی محتواسازان ، صفحات وب و وب سایت ها به طور کلی از Google استفاده می کند.

 

Google همیشه به محتوای با کیفیت بالا قیمت بالایی داده است. این شرکت می خواهد اطمینان حاصل کند که سایت های تولید کننده محتوای با کیفیت بالا دارای رتبه بندی بهتر هستند و سایت هایی که محتوای کم کیفیت ایجاد می کنند کمتر دیده می شوند.

 

بین آنچه Google محتوای با کیفیت را در نظر می گیرد و آنچه در نتایج جستجو نشان داده می شود ، رابطه روشنی وجود دارد.

عوامل رتبه بندی در صفحه

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:40 | بازدید : 58
نویسنده : محمد محبوبی | لینک ثابت | نظرات (0)

 

نحوه بهینه سازی صفحه شما می تواند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی آن داشته باشد.

 

عوامل رتبه بندی On-Page برای سئو چیست؟

در صورت بهینه سازی صحیح ، عوامل رتبه بندی درون صفحه ای می توانند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی صفحه شما داشته باشند. بزرگترین فاکتورهای صفحه ای که بر رتبه بندی موتور جستجو تأثیر می گذارند عبارتند از:

 

محتوای صفحه

محتوای یک صفحه همان چیزی است که آن را شایسته یک موقعیت نتیجه جستجو می کند. این همان چیزی است که کاربر مشاهده کرده است و بنابراین برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. به همین ترتیب ، ایجاد محتوای خوب مهم است. خوب محتوای خوب چیست؟ از دیدگاه SEO ، تمام محتوای خوب دارای دو ویژگی است. محتوای خوب باید تقاضا را تأمین کند و باید پیوند پذیر باشد.

 

محتوای خوب یک تقاضا را تأمین می کند:

درست مانند بازارهای جهانی ، اطلاعات تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار دارند. بهترین مطالب محتوایی است که بهترین کار را در تأمین بیشترین تقاضا انجام می دهد. این ممکن است به شکل یک کمیک XKCD باشد که جوک های احمقانه ای را به گروه بزرگی از فن آوران ارائه می دهد یا ممکن است یک مقاله در ویکی پدیا باشد که تعریف وب 2.0 را برای جهانیان توضیح می دهد. این می تواند یک ویدئو ، یک تصویر ، یک صدا یا متن باشد ، اما باید یک تقاضا را تأمین کند تا محتوای خوبی در نظر گرفته شود.

 

محتوای خوب قابل پیوند است:

از دیدگاه سئو ، هیچ تفاوتی بین بهترین و بدترین محتوای اینترنت وجود ندارد ، در صورتی که لینک پذیر نباشد. اگر افراد نتوانند به آن پیوند دهند ، بعید است موتورهای جستجو آن را رتبه بندی کنند ، و در نتیجه این محتوا ترافیک وب سایت داده شده را هدایت نمی کند. متأسفانه ، این اتفاق خیلی بیشتر از آنچه تصور می شود می افتد. چند نمونه از این موارد عبارتند از: نمایش اسلایدهای تصویری AJAX ، محتوایی که فقط پس از ورود به سیستم قابل دسترسی است و محتوایی که امکان تولید یا اشتراک ندارد. محتوایی که تقاضای شما را تأمین نکند یا پیوند پذیر نباشد از نظر موتورهای جستجو بد است - و به احتمال زیاد برخی از افراد نیز.

 

 

از: یک راهنمای تصویری برای هدف گذاری کلمات کلیدی و سئو در صفحه

عنوان عنوان

برچسب های عنوان بعد از محتوا ، دومین عامل مهم در صفحه برای SEO هستند. می توانید اطلاعات بیشتر درباره برچسب های عنوان را در اینجا بخوانید.

 

آدرس اینترنتی

همراه با پیوند داخلی هوشمند ، سئوکاران باید اطمینان حاصل کنند که سلسله مراتب دسته بندی وب سایت داده شده در URL ها منعکس شده است.

 

موارد زیر مثالی از ساختار URL است:

 

http://www.example.org/games/video-game-history

این URL به وضوح سلسله مراتب اطلاعات موجود در صفحه را نشان می دهد (تاریخچه مربوط به بازی های ویدیویی در زمینه بازی ها به طور کلی است). این اطلاعات برای تعیین ارتباط یک صفحه وب داده شده توسط موتورهای جستجو استفاده می شود. با توجه به سلسله مراتب ، موتورها می توانند نتیجه بگیرند که صفحه احتمالاً مربوط به تاریخ به طور کلی نیست بلکه بیشتر مربوط به تاریخچه بازی های ویدیویی است. این امر آن را به عنوان نامزدی ایده آل برای نتایج جستجو مرتبط با تاریخچه بازی های ویدیویی تبدیل می کند. بدون نیاز به پردازش محتوای صفحه ، می توان تمام این اطلاعات را حدس زد.

 

موارد زیر مثالی از ساختار URL است:

 

http://www.imdb.com/title/tt0468569

برخلاف مثال اول ، این URL سلسله مراتب اطلاعات وب سایت را نشان نمی دهد. موتورهای جستجو می توانند ببینند که صفحه داده شده مربوط به عناوین (/ title /) است و در دامنه IMDB است اما نمی تواند تعیین کند صفحه مربوط به چه صفحه ای است. مراجعه به "tt0468569" مستقیماً چیزی را که احتمالاً یک وبگرد جستجو می کند ، نتیجه گیری نمی کند. این به این معنی است که اطلاعات ارائه شده توسط URL برای موتورهای جستجو بسیار کم است.

 

ساختار URL از این جهت مهم است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اهمیت نسبی را درک کنند و یک معیار مرتبط مفید به صفحه داده شده اضافه می کند. از نظر لنگر متن نیز مفید است زیرا اگر کلمات کلیدی در URL گنجانده شود ، افراد به احتمال زیاد با کلمه یا عبارت مربوطه پیوند برقرار می کنند.

 

سئو بهترین روش

صفحات محتوا گوشت وب سایت ها است و تقریباً همیشه دلیل مراجعه بازدید کنندگان به یک سایت است. صفحات محتوای ایده آل باید کاملاً خاص یک موضوع خاص باشد - معمولاً یک محصول یا یک شی - و بیش از حد مربوط باشند.

موضوع را در برچسب عنوان قرار دهید

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:40 | بازدید : 42
نویسنده : محمد محبوبی | لینک ثابت | نظرات (0)

 

در اینجا مثالی از وب سایت مناسب و مناسب برای موتور جستجو آورده شده است. همه فاکتورهای صفحه آن بهینه شده است.

 

صفحه محتوا در این شکل به چند دلیل خوب در نظر گرفته شده است. اول اینکه ، خود محتوا در اینترنت بی نظیر است (که باعث می شود موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند) و اطلاعات بسیار کمی را در عمق زیادی تحت پوشش قرار می دهد. اگر یک جستجوگر در مورد Super Mario World س questionالی داشته باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که این صفحه به پرسش آنها پاسخ دهد.

 

مثال زیر یک صفحه وب بهینه سازی نشده است. توجه کنید که تفاوت آن با مثال اول چیست.

 

این شکل نمونه ای کمتر دوستانه از موتور جستجو در صفحه محتوایی را نشان می دهد که اصطلاح "Super Mario World" را هدف قرار داده است. در حالی که موضوع صفحه در برخی از عناصر مهم صفحه وب وجود دارد (برچسب عنوان و تصاویر) ، محتوای از استحکام کمتری نسبت به مثال ویکی پدیا برخوردار است و نسخه مربوطه در صفحه کمتر به خواننده کمک می کند.

 

توجه داشته باشید که شرح بازی به طور مشکوکی شبیه کپی نوشته شده توسط یک بخش بازاریابی است. "ماریو بزرگترین ماجراجویی خود را آغاز کرده است ، و این بار او یک دوست آورده است." این زبانی نیست که جستجوگران به آن کوئری می نویسند ، و نوع پیامی نیست که احتمالاً به پرسش جستجوگر پاسخ می دهد. این را با جمله اول مثال ویکی پدیا مقایسه کنید: "Super Mario World یک بازی پلتفرم است که توسط نینتندو به عنوان یک عنوان پرتاب برای سیستم سرگرمی Super Nintendo ساخته و منتشر شده است." در مثال بهینه شده ضعیف ، آنچه در اولین جمله مشخص می شود این است که کسی یا چیزی به نام ماریو در یک ماجراجویی بزرگتر از ماجراجویی قبلی خود قرار دارد (چگونه آن را کمی می کنید؟) و او با یک همراه است دوست بی نام

 

مثال ویکی پدیا به خواننده می گوید که Super Mario World یک بازی است که توسط نینتندو برای سیستم بازی Super Nintendo Entertainment System تولید و منتشر شده است - مثال دیگر چنین نیست. نتایج جستجو در هر دو Bing و Google نشان می دهد که صفحه بهینه سازی بهتری بالاتر است.

 

یک صفحه وب بهینه سازی شده ایده آل

یک وب سایت ایده آل باید تمام موارد زیر را انجام دهد:

 

بیش از حد مربوط به یک موضوع خاص باشید (معمولاً یک محصول یا یک شی)

موضوع را در برچسب عنوان قرار دهید

موضوع را در URL قرار دهید

موضوع را در متن alt تصویر قرار دهید

در طول محتوای متن چندین بار موضوع را مشخص کنید

محتوای منحصر به فرد در مورد یک موضوع خاص ارائه دهید

به صفحه دسته خود پیوند دهید

به صفحه زیر مجموعه خود پیوند دهید (در صورت وجود)

به صفحه اصلی خود پیوند دهید (به طور معمول با پیوند تصویری نشانگر آرم وب سایت در سمت چپ بالای صفحه انجام می شود)