موضوع را در برچسب عنوان قرار دهید

موضوع را در برچسب عنوان قرار دهید

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:40 | بازدید : 42
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

در اینجا مثالی از وب سایت مناسب و مناسب برای موتور جستجو آورده شده است. همه فاکتورهای صفحه آن بهینه شده است.

 

صفحه محتوا در این شکل به چند دلیل خوب در نظر گرفته شده است. اول اینکه ، خود محتوا در اینترنت بی نظیر است (که باعث می شود موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند) و اطلاعات بسیار کمی را در عمق زیادی تحت پوشش قرار می دهد. اگر یک جستجوگر در مورد Super Mario World س questionالی داشته باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که این صفحه به پرسش آنها پاسخ دهد.

 

مثال زیر یک صفحه وب بهینه سازی نشده است. توجه کنید که تفاوت آن با مثال اول چیست.

 

این شکل نمونه ای کمتر دوستانه از موتور جستجو در صفحه محتوایی را نشان می دهد که اصطلاح "Super Mario World" را هدف قرار داده است. در حالی که موضوع صفحه در برخی از عناصر مهم صفحه وب وجود دارد (برچسب عنوان و تصاویر) ، محتوای از استحکام کمتری نسبت به مثال ویکی پدیا برخوردار است و نسخه مربوطه در صفحه کمتر به خواننده کمک می کند.

 

توجه داشته باشید که شرح بازی به طور مشکوکی شبیه کپی نوشته شده توسط یک بخش بازاریابی است. "ماریو بزرگترین ماجراجویی خود را آغاز کرده است ، و این بار او یک دوست آورده است." این زبانی نیست که جستجوگران به آن کوئری می نویسند ، و نوع پیامی نیست که احتمالاً به پرسش جستجوگر پاسخ می دهد. این را با جمله اول مثال ویکی پدیا مقایسه کنید: "Super Mario World یک بازی پلتفرم است که توسط نینتندو به عنوان یک عنوان پرتاب برای سیستم سرگرمی Super Nintendo ساخته و منتشر شده است." در مثال بهینه شده ضعیف ، آنچه در اولین جمله مشخص می شود این است که کسی یا چیزی به نام ماریو در یک ماجراجویی بزرگتر از ماجراجویی قبلی خود قرار دارد (چگونه آن را کمی می کنید؟) و او با یک همراه است دوست بی نام

 

مثال ویکی پدیا به خواننده می گوید که Super Mario World یک بازی است که توسط نینتندو برای سیستم بازی Super Nintendo Entertainment System تولید و منتشر شده است - مثال دیگر چنین نیست. نتایج جستجو در هر دو Bing و Google نشان می دهد که صفحه بهینه سازی بهتری بالاتر است.

 

یک صفحه وب بهینه سازی شده ایده آل

یک وب سایت ایده آل باید تمام موارد زیر را انجام دهد:

 

بیش از حد مربوط به یک موضوع خاص باشید (معمولاً یک محصول یا یک شی)

موضوع را در برچسب عنوان قرار دهید

موضوع را در URL قرار دهید

موضوع را در متن alt تصویر قرار دهید

در طول محتوای متن چندین بار موضوع را مشخص کنید

محتوای منحصر به فرد در مورد یک موضوع خاص ارائه دهید

به صفحه دسته خود پیوند دهید

به صفحه زیر مجموعه خود پیوند دهید (در صورت وجود)

به صفحه اصلی خود پیوند دهید (به طور معمول با پیوند تصویری نشانگر آرم وب سایت در سمت چپ بالای صفحه انجام می شود)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش