تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید

تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 15:31 | بازدید : 65
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

سئو کرج | سئو در کرج | سئو سایت کرج | آموزش سئو در کرج

 

برای برخی ، نوشتن برای اهداف SEO و نوشتن برای جذب و جذب مخاطب شما دو هدف متضاد به نظر می رسد. من کاملا مخالفم. مطمئناً ، اگر می خواهید یک پست وبلاگ دوستانه برای جستجوگرها داشته باشید ، کلماتی که می خواهید برای آنها پیدا کنید باید در یک مکان برجسته باشد. اما ، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی به شدت خوانایی متن شما را با مشکل روبرو می کند ، که قطعاً نمی خواهید این کار را انجام دهید. در حقیقت ، تراکم کلمات کلیدی بالا حتی می تواند سیگنالی برای گوگل باشد که شما می توانید کلمات کلیدی را در متن خود پر کنید و این می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد.

 

این پست نکاتی در مورد نوشتن پست چگونه صفحه اول گوگل باشیم  های وبلاگ را ارائه می دهد که مناسب SEO و قابل خواندن باشد. این دو هدف باید همیشه دست به دست هم دهند زیرا ما معتقدیم که نوشتن به زبان قابل فهم بازدیدکننده بیشتری برای شما ایجاد می کند و آنها را در سایت خود نگه می دارد.

 

با دریافت اشتراک آموزش آکادمی Yoast SEO به مهارت نوشتن در زمینه نوشتن سئو و سایر مهارت های حیاتی در سئو اشتغال داشته باشید. این به شما امکان می دهد به دوره های ما و فیلم های خبری SEO که به شما کمک می کند در آخرین تغییرات در SEO باشید ، دسترسی داشته باشید!

 

قبل از شروع: تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید

قبل از شروع به نوشتن ، باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. اگر می خواهید بر نتایج جستجو مسلط شوید ، باید بفهمید که مخاطب شما در واقع با کدام کلمات جستجو می کند. اینها موضوعاتی است که باید درباره آنها بنویسید و کلمات کلیدی است که باید در متن خود استفاده کنید.

 

وقتی تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام دادید و لیستی از کلمات کلیدی تمرکز برای نوشتن دارید ، وقت آن است که مقاله بنویسید. در اینجا 10 نکته برای کمک به شما در پایان یافتن یک پست عالی وبلاگ آورده شده است!

 

نگارش نکاتی برای پست های وبلاگ دوستدار SEO

مهمتر از همه ، پست وبلاگ شما باید یک مقاله خوب باشد. هنگام شروع یک ارسال وبلاگ جدید ، بسیاری از وبلاگ نویسان فقط شروع به نوشتن می کنند ، هر آنچه را که به ذهنشان می رسد تایپ می کنند. اگرچه این ممکن است برای برخی از افراد که دارای استعدادهای طبیعی در نوشتن هستند مفید باشد ، دیگران ممکن است به کمک احتیاج داشته باشند. من شخصاً هنگام نوشتن یک وبلاگ جدید همیشه از این "قوانین" پیروی می کنم.

 

1. قبل از نوشتن فکر کنید!

قبل از شروع ، به دقت در مورد پیام قطعه خود فکر کنید. می خواهید به خوانندگان خود چه بگویید یا به کدام سوال اصلی می خواهید پاسخ دهید؟ هدف مقاله شما چیست؟ و می خواهید خوانندگانتان در انتهای صفحه چه کار کنند؟ قبل از شروع پاسخ این س questionsالات را بنویسید و در مورد هدف جستجوی کسی فکر کنید.

 

2. ساختاری برای پست خود طراحی کنید

برای نوشتن یک پست وبلاگ خواندنی و مناسب با SEO ، باید یک ساختار مشخص ایجاد کنید. این بدان معنی است که هر پست باید دارای موارد زیر باشد:

 

نوعی مقدمه (که در آن موضوع خود را معرفی می کنید) ؛

یک بدن (که پیام اصلی در آن نوشته شده است) ؛

یک نتیجه گیری (که در آن ایده های اصلی را خلاصه می کنید یا نتیجه می گیرید).

در چند جمله ، آنچه می خواهید بگویید را در هر سه بخش یادداشت کنید. شما اکنون خلاصه ای از پست خود ایجاد کرده اید ، این به شما کمک می کند یک پست وبلاگ ساختاری و خوانا ایجاد کنید. اکنون نوشتن واقعی می تواند آغاز شود.

 

3. از پاراگراف ها و عناوین استفاده کنید

همه از پاراگراف ها استفاده می کنند ، اما همه از آنها به خوبی استفاده نمی کنند. هر جمله جدید را در یک خط جدید شروع نکنید ، فقط به این دلیل که زیبا به نظر می رسد. همچنین ، سعی کنید آنها را زیاد طولانی نکنید ، زیرا هر پاراگراف باید ایده یا موضوع خاص خود را داشته باشد. از خود بپرسید ایده اصلی هر پاراگراف چیست؟ شما باید بتوانید آن ایده اصلی را در یک جمله خلاصه کنید. اگر این امکان وجود ندارد و برای توضیح ایده اصلی به جملات بیشتری نیاز دارید ، کافی است از پاراگراف های بیشتری استفاده کنید.

 

عناوین مناسب همچنین به خوانندگان شما کمک می کند تا درک کنند که قسمت خاصی از متن شما چیست. اگر می خواهید افراد از طریق مقالات شما راه خود را پیدا کنند ، از زیرعنوان ها برای هدایت آنها استفاده کنید ، به آنها کمک کنید صفحه شما را اسکن کنند و ساختار مقالات شما را روشن کنند. آنها نه تنها برای خوانایی بلکه برای سئو نیز مهم هستند. به همین دلیل توصیه می کنم از کلمه کلیدی خود در برخی از زیرعنوان ها استفاده کنید. منظور من بعضی از آنهاست ، زیرا استفاده از کلمه کلیدی شما در هر عنوان متن را چروک و غیر طبیعی می کند. این باعث می شود افراد مطالعه بیشتری نداشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش